اتوماسیون باشگاهی امروزه با بالا گرفتن تب ورزش و سلامتی، نیاز مدیران و دارندگان مجموعه های ورزشی جهت مدیریت باشگاه و نظارت هرچه بیشتر بر باشگاهها بیشتر از پیش شده است.

اتوماسیون باشگاهی در یک نگاه

سیستمی که بتواند با کنترل تردد و نظارت دقیق بر روند باشگاه داری، خیال مدیران و سهامداران را تا حد زیادی راحت نماید.

اتوماسیون باشگاهی دیجی جهان با بیش از چهار دهه سابقه، از کاربردی ترین و اصولی ترین اتوماسیون ها ی دنیا میباشد که میتواند این نیاز را بر طرف نماید.

ورزشکار با در دست داشتن یک کارت هوشمند یا ثبت اثرانگشت و یا با ثبت چهره(تشخیص چهره)، میتواند از تمام امکانات باشگاه استفاده نماید.

و سیستم مدیریت نرم افزار باشگاهی کاملا آنها را زیر نظر دارد. این سیستم شامل نرم افزار باشگاهی ،گیت باشگاهی ،قفل کمد باشگاهی مانند قفل استخری و قفل آنلاین برقی و دستبند کمد استخری و دستگاه خدمات ورزشی و… می باشد

شماره کمد

این نمایشگر کمد  با قابلیت نمایش تا ۵ رقم بوده و امکان ارتباط با دستگاههای دماوند باشگاهی ،پارمیدو باشگاهی و سان باشگاهی را دارد. ومی تواند شماره کمد فعال را که در سیستم آنلاین به ورزشکار تخصیص داده شده را نمایش بدهد.

گیت نورانی 3اهرمی

 

گیت های کنترل تردد جهت کنترل ورود و خروج افراد و حفظ امنیت اماکن و اطمینان خاطر مدیران مختلف از جمله ادارات و ارگان هاو شرکت ها ،سالن های ورزشی، باشگاه ها و سایر مجموعه های پرتردد بصورت نظام یافته…

تصویر دستگاه کنترلر کمد باشگاهی یا قفل الکترونیک آنلاین باشگاهی

کنترلر کمد باشگاهی  مدل c18  با این وسیله تعداد ۱۸ عدد کمد را می توان کنترل نمود که در سیستم آنلاین از طریق کابل به نرم افزار باشگاهی وصل شده و دارای نمایشگر شماره کمد و ولتاژ ۱۲ ولت می باشد.

مشاوره نیاز دارید؟

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

شماره فروش  ۰۹۱۲۰۵۳۸۳۳۶

شماره پشتیبانی  ۰۹۱۰۲۳۰۵۶۰۷  

شماره پشتیبانی  ۰۹۱۰۲۳۰۵۳۰۸  

سیستم اتوماسیون باشگاهی- اعتباری، با نام اختصاصی(SABA)

اتوماسیون باشگاهی

 

اتوماسیون باشگاهی شامل نرم افزار جامع مدیریت باشگاهی و سخت افزارهای مربوطه است،

شخص با مراجعه به اپراتور و پرداخت شهریه، یک کارت عضویت  باشکاهی قابل شارژ دریافت می نماید

و با به همراه داشتن این کارت، قادر به استفاده از کلیه امکانات مجموعه اعم از: عبور از گیت باشگاهی، بوفه و رستوران، بازکردن درب کمدها و… خواهد بود.

ضمناً این پروسه با استفاده از اثرانگشت،کارت ،دستبند هوشمند باشگاهی (دستبند کمد استخری) و یا تشخیص چهره ورزشکار قابل اجرا می باشد.

در نهایت هدف اصلی سیســـــــتم صبا، ایجاد باشگاهی اتوماتیک می باشد تا هر فرد بدون نیاز به وجود اپراتور نیز بتواند عملیات مربوطه را انجام بدهد. به عبارت دیگر مسئولین باشگاه هیچگونه نقش اجرایی نداشته وفقط نقش نظارتی خواهند داشت

مزایای استفاده از اتوماسیون باشگاهی و نرم افزار باشگاهی

 

  • استفاده از کارت اعتباری قابل شارژدر بخش های مختلف مجموعه به جای پرداخت وجه نقد
  • شناسایی اعضاء و بررسی آمار و اطلاعات جهت هرگونه برنامه ریزی
  • کاهش نیروی انسانی وجلوگیری از هرگونه خطای انسانی موجوددرسیستم های دستی
  • افزایش ضریب امنیت و ارتقاء راندمان کاری
  • تهیه گزارشات دقیق آماری و مدیریتی
  • مدیریت و کنترل شهریه ورزشکاران
  • ارسال پیامک افراد دارای بدهی و یا غائبین سیستم به مدیر مجموعه 
  • بهبود برنامه ریزی وسانس بندی دقیق
نسل قدیم دستگاه خدمات ورزشی هوشمند

ایگل کارتی

کیمیا

ایگل با اثرانگشت

نسل قدیم دستگاه خدمات ورزشی هوشمند

دستگاه خدمات ورزشی پنج منظوره هوشمند دماوند

 

این دستگاه که در دو مدل کارتی و اثرانگشـــتی ارائه می گردد، جهت نصـــب در مجموعه هایی با سالن های متعدد مناسب می باشـد.

با کمک کلیدهای ویژه تعریفشده بر روی دستگاه از جمله: استخر، بدنســـــــــازی، تکواندو و… فرد می تواند ورزش مورد نظر خود را انتخاب نموده و وارد سالن مربوطه شود.

در صـورتی کهشــخص مجاز به اســتفاده از آن ســانس باشـــد، مبلغ شـــهریه از موجودی کارت عضویت کسر می گردد.

همچنین این دستگاه قابلیت اتصـال به گیت کنترل ترددیا پرینتر صدور بلیط را دارا می باشد.

در صورت اتصـال دستگاه به گیت، با نشـان دادن کارت عضـــــویت به دستگاه، گیت باز شده و اجازه ورود داده می شود و درصورت اتصـال به پرینتر، با نشــان دادن کارت به دستگاه، مجوز ورود با چاپ بلیط صادر می گردد

نسل قدیم دستگاه خدمات ورزشی هوشمند

دستگاه خدمات ورزشی تک منظوره هوشمند KIMIA

 

این دستگاه قابلیت نصب در مجموعه های ورزشی تک سالنه را دارا می باشد.

در این حالت یک ورزش توسط نرم افزار به صورت پیش فرض انتخاب می شود در صورت اتصال به گیت، با نشان دادن کارت عضویت به دستگاه، گیت باز شده و اجازه ورود صادر می گردد،

همچنین در صورت اتصال دستگاه به پرینتر، مجوز ورود با چاپ بلیط صادر می گردد.

خدمات ورزشی کیمیا

امکانات اتوماسیون باشگاهی 

از امکانات اتوماسیون باشگاهی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورزش انتخابی: در این حالت شخص ورزش مورد نظر خود را از طریق کی پد دستگاه انتخاب نموده و سپس کارت،اثرانگشت و چهره خود را به دستگاه نشان می دهد.
  • در صورتی که شخص مجاز به استفاده از سانس خاص، ورزش انتخابی و… باشد، بهای خدمات کارت وی از اعتبار کارت وی کسر می گردد.
  • ورزش پیش فرض: در این حالت، توسط نرم افزار یک ورزش به صورت پیش فرض انتخاب می شود و با نشان دادن کارت فرد به دستگاه ویا ثبت اثرانگشت در دستگاه و یا تشخیص چهره ورزشکار در دستگاه در صورت تایید، فیش چاپ شده و بهای بلیط از اعتبار کارت ، اثرانگشت و یا چهره وی کسر می گردد.
  • نمایش تاریخ اعتبار قرارداد و شهریه ومانده جلسات
  • تخصیص کمد: در صورت استفاده مجموعه از قفل های الکترونیکی آنلاین (مرتبط با کامپیوتر) و در صورت عدم داشتن بدهی تخصیص شماره کمد به اعضاء توسط این دستگاه انجام می شود.
  • انتخاب غذا در بوفه: این دستگاه در بوفه و رستوران مجموعه قرار می گیرد. در این حالت، با نشان دادن کارت عضویت به دستگاه، فرم صدور فاکتور رستوران در نرم افزار نمایش داده می شود و با ثبت آن توسط اپراتور، این مبلغ از اعتبار کارت عضویت ، اثرانگشت و یا چهره ورزشکار کسر می گردد.
نسل قدیم دستگاه خدمات ورزشی هوشمند

دستگاه خدمات ورزشی تشخیص چهره

این دستگاه قابلیت نصب در مجموعه های ورزشی شامل باشگاه های ورزشی واستخر ها را دارا می باشد و دارای سنسور قوی تشخیص چهره و سنسور قوی اثرانگشت بوده که در این حالت یک ورزش به صورت پیش فرض انتخاب می شود.

در صورت اتصال به گیت، با ثبت اثرانگشت یا چهره فرد در دستگاه، گیت باز شده و اجازه ورود صادر می گردد، همچنین در صورت اتصال دستگاه به پرینتر، مجوز ورود با چاپ بلیط صادر می گردد و یا در صورت نصب در ورودی باشگاه فرآیند تخصیص کمد به فرد انجام میگردد.

دستگاه حضور و غیاب باشگاهی

نرم افزار جامع اتوماسیون باشگاهی

نرم افزار مدیریت باشگاه چیست؟

نرم افزار مدیریت باشگاه همچنین به عنوان مدیریت ارتباط با اعضاء یا نرم افزار عضویت باشگاه شناخته می شود. و برای رسیدگی به سوابق و جزئیات اعضاء باشگاه  طراحی شده است. با داشتن چنین اطلاعاتی، ارائه خدمات با کیفیت به اعضا مانند رزرو، ساعات ورود و خروج (نرم افزار حضور غیاب باشگاه) و برنامه ریزی آنان را تسهیل می کند.همچنین صاحبان باشگاه را قادر می سازد تا تخفیف ها، اعلانات و پاداش های اعضای وفادار و اعضای فعالی که مدت زمان طولانی عضو باشگاه بودند ، را ارائه دهند.

با نرم افزار باشگاهی اعضا میتوانند خود فعالیت های مورد نیاز را در باشگاه انتخاب کنند وهزینه های مربوطه را مستقیما پرداخت نماییند که این خود باعث صرفه جویی زمان برای ورزشکار و مدیر باشگاه میشود.این نرم افزار علاوه بر خدمات پرداخت سریع و مطمئن ، خودکار سازی کمپین های بازاریابی، برنامه ریزی مستقیم اعضاء  و مدیریت کارآمد اطلاعات مشتری را امکان پذیر می نماید و همچنین نرم افزار باشگاهی مدیران را قادر میسازد  تا  درآن درس های آموزشی یا برنامه های تمرینی برای مدیریت اهداف بهداشتی و برنامه ریزی پیشرفت و بهبود مشتریان را فراهم کنند.

مدیر باشگاه میتواند کارکرد اعضای باشگاه را به تفکیک به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه چک کند و در صورت بدهی ویا غیبت به گوشی اعضا پیامک ارسال نماید و حتی برنامه های رژیمی و تغذیه اعضا را به آنها گوشزد نماید.

در کل، نرم افزار مدیریت باشگاه به صاحب باشگاه کمک می کند تا بهترین تجربه خدمات مشتری را ارائه دهد. این به تنهایی نتایج بسیار مثبتی دارد،  وفاداری مشتریان را تقویت می کند و آنها را حفظ می کند و شعارهای خود را درباره نام تجاری تقویت می کند که می تواند منجر به مشتریان بیشتری شود. این امر می تواند تاثیر مثبتی روی بازار و اعضاء  شما باشد که هدف هر کسب و کار است.

نرم افزار باشگاهی

مزایای نرم افزار حضور و غیاب باشگاه  چیست؟

مزایای متعددی وجود دارد که می توانید از اجرای سیستم مدیریت باشگاه به دست آورید. مهمترین آنها عبارتند از:

پردازش خودکار – ابزارهای بهره وری مانند نرم افزار مدیریت باشگاه، قدرت اتوماسیون را برای ساده سازی و سرعت بخشیدن به وظایف معمول مانند ورود داده ها و صرفه جویی در وقت و انرژی کارکنان خود، و در عین حال به حداقل رساندن اشتباهات بکار میگیرند

امنیت اطلاعات پیشرفته – نرم افزار مدیریت باشگاه، به ویژه پلت فرم های آنلاین، ذخیره سازی امن امنیتی برای اطلاعات، پرونده ها و حسابها مانند اطلاعات شخصی و کارت اعتباری اعضا را فراهم می کند. ویژگی های پیشرفته امنیتی ارائه شده اند تا اطمینان حاصل شود که فقط افراد مجاز دسترسی به اطلاعات محرمانه را دریافت می کنند.

ادغام با سایر سیستم های کسب و کار – سیستم عامل های مدیریت باشگاه امروز دارای قابلیت های یکپارچه سازی قدرتمند است که با سیستم های کسب و کار شخص ثالث، خدمات و برنامه های کاربردی مانند CRM، دروازه های پرداخت، رسانه های اجتماعی، حسابداری و نرم افزار چت و ارتباطات و بسیاری دیگر کار می کنند.

بهبود تجربه مشتری – اعضای باشگاه می توانند از پورتال ها و انجمن های آنلاین ایجاد شده توسط نرم افزار برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با سایر کاربران استفاده کنند.

جوامع آنلاین یک حس تعاملی را ایجاد می کنند که رضایت، رضایت و وفاداری اعضا را بهبود می بخشد.

نحوه کار نرم افزار کنترل تردد باشگاهی :

این نرم افزار با اتصال به دستگاه کنترل تردد باشگاهی تردد اعضا را مدیریت میکند و در صورت مجاز بودن اجازه تردد را به آنها می دهد همچنین می توان دستگاه کارتخوان و اثرانگشتی و یا چهره را روی گیت تردد باشگاهی نصب نمود و به نرم افزار کنترل تردد باشگاهی متصل نمود و بدین وسیله گیت نظارت بیشتری بر روی تردد ها خواهد داشت.

میتوان نرم افزار کنترل تردد باشگاهی را به دستگاه قفل کمد انلاین وصل نمود و حتی کمد های باشگاه را نیز بصورت آنلاین مدیریت نمود.

نرم افزار باشگاهی صبا:

نرم افزار باشگاهی صبا وظیفه مدیریت کلیه عملیات مجموعه را بر عهده داشته و نقش یک مدیر متفکر را در سیستم ایفا می نماید.این نرم افزار از دو سیستم ثبت نام اعتباری  قراردادی یا ثابت و یا مهمان  جهت پذیرش اعضاء استفاده می نماید.

سیستم ثبت نام اعتباری:

در این سیستم، فرد پس از ثبت نام یک کارت عضویت قابل شارژ و بدون محدودیت زمانی تحویل می گیرد و یا اثرانگشت و یا چهره خود را جهت امور ورزشی در سیستم نرم افزار ثبت می نماید.

مادامی که کارت فرد ،اثرانگشت ویا چهره حاوی اعتبارباشد، نرم افزار باشگاهی امکان استفاده از سالن و سانس های مختلف، بوفه و رستوران مجموعه و… را فراهم می کند. هزینه استفاده از خدمات از موجودی کارت ،اثرانگشت  ویا چهره وی کسر می گردد.(از این سیستم بیشتر در استخرها استفاده می شود)

سیستم ثبت نام قراردادی:

در این سیستم، ثبت نام افراد به صورت جلسه ای و یا ماهانه صورت می پذیرد. در صورتی که اعتبار زمانی و یا تعداد جلسات فرد به اتمام رسیده باشد،

نرم افزار باشگاهی آلارم اتمام قرارداد را بر روی کامپیوتر اپراتور نمایش داده و اجازه ورود داده نخواهد شد.

با مراجعه فرد به اپراتور و تمدید قرارداد، امکان استفاده از مجموعه فراهم می گردد. (از این سیستم در باشگاه های بدنسازی ویا استخرها استفاده می شود)

امکانات نرم افزار باشگاهی صبا 

در این نرم افزار باشگاهی، ثبت نام افراد به صورت جلسه ای و یا ماهانه صورت می پذیرد. در صورتی که اعتبار زمانی و یا تعداد جلسات فرد به اتمام رسیده باشد، آلارم اتمام قرارداد بر روی کامپیوتر اپراتور نمایش داده شده و اجازه ورود داده نخواهد شد. با مراجعه فرد به اپراتور و تمدید قرارداد، امکان استفاده از مجموعه فراهم می گردد. (از این سیستم در باشگاه های بدنسازی استفاده می شود)

دستگاه ورزشی کیمیا
  • امکان ثبت نام اعضاء به صورت کامل در نرم افزار باشگاهی
  • قابلیت اتصال نرم افزار باشگاهی به دوربین مخصوص جهت گرفتن عکس اعضاء و صدور کارت عضویت فوری
  • قابلیت اتصال نرم افزار باشگاهی به پرینتر حرارتی جهت چاپ بلیط ورودی
  • قابلیت اتصال نرم افزارمدیریت باشگاهی به گیت کنترل تردد و یا درب برقی جهت کنترل دقیق ورود و خروج اعضاء
  • قابلیت اتصال نرم افزار باشگاهی به مودم مخصوص جهت ارسال SMS گروهی، تبریک تولد و… به اعضاء
  • امکان ارسال اس ام اس گروهی، تبریک تولد، اعیاد و… به اعضاء از طریق نرم افزار باشگاهی
  • امکان انتخاب رشته های ورزشی به تفکیک توسط نرم افزار باشگاهی
  • سیستم انبار و گزارش موجودی کالا در نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • کنترل ورود همراه توسط نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • ثبت سوابق و مشخصات بدنی اعضاء به صورت کامل در اتوماسیون باشگاهی
  • چاپ دستورات ورزشی توسط نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • تعریف و کنترل پرداخت حقوق مربیان توسط نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • گرفتن عکس فوری توسط نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • قابلیت رزرو از طریق وب رزرو و شارژ در نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • قابلیت ثبت هزینه ها به صورت کامل در نرم افزار باشگاهی
  • امکان عقد قرارداد با سازمان ها و ارگان های مختلف، جهت استفاده پرسنل و خانواده هایشان از امکانات مجموعه
  • امکان ثبت کلیه اطلاعات اعضاء و امکان گزارش گیری براساس جزئیات پرداختی در نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • امکان عملکرد نرم افزار، تحت شبکه و به صورت Client-Server
  • قابلیت ثبت هزینه ها به صورت کامل در نرم افزار باشگاهی
  • قابلیت صدور و چاپ کارت عضویت با عکس و مشخصات عضو به صورت رنگی و با لوگوی اختصاصی مجموعه
  • قابلیت کنترل قفل های الکترونیکی کمد -قفل کمدباشگاهی- رزرو کمد برای اعضای ثابت و مربیان، اجاره کمدهای VIP و…
  • امکان نمایش آلارم اتمام جلسه و یا بدهکار بودن اعضاء به باشگاه برای اپراتور، جهت تمدید قرارداد در نرم افزار باشگاه
  • امکان کنترل آسان صندوق باشگاه و گزارش روزانه از درآمد صندوق در نرم افزار باشگاه
  • امکان استفاده از بوفه و رستوران مجموعه با کسر وجه از کارت عضویت به جای پرداخت وجه نقد در نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • امکان تعریف گروه های مختلف ورزشی از جمله(سالنی، رزمی، آبی و…) با در نظر گرفتن قیمت های مختلف
  • امکان تعریف کمدهای هر سالن با قابلیت درج شماره کمد بر روی فیش هر یک از مراجعین
  • امکان تعریف سانس های مختلف در هر سالن ورزشی و مشخص کردن ساعت شروع و پایان هر سانس و سانس اختصاصی
  • امکان تعریف تعداد مجاز هر فرد در طول هفته، ماه، سال و همچنین امکان ایجاد الگوی هفتگی برای هر فرد
  • امکان مشاهده و چاپ صورتحساب و عملکرد مالی هر یک از اعضاء بدهکار و بستانکاردر نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • امکان گزارش گیری از کارکرد مالی هر اپراتور و درآمد کل صندوق، تعداد استفاده کنندگان از مجموعه، میزان فروش بوفه و رستوران و…
  • امکان به همراه آوردن مهمان و کسر بهای تعریف شده خدمات مربوط به وی از کارت عضویت اعضاء
تجهیزات باشگاهی
دستبند کمد استخر

دستبند قفل استخری

جاسوئیچی

جاسوئیچی  rfid

پرینتر فیش

 

پرینتر صدور فیش باشگاه

قفل الکترونیکی کمد

انواع قفل های الکترونیکی کمد

کارت های بدون تماس هوشمند

کارت های بدون تماس هوشمند

گیت نورانی 3اهرمی

گیت های کنترل تردد

پرینتر فیش

دوربین جهت گرفتن عکس

قفل الکترونیکی کمد

نمایشگر تعداد حاضرین

مشاوره نیاز دارید؟

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

شماره فروش  ۰۹۱۲۰۵۳۸۳۳۶

شماره پشتیبانی  ۰۹۱۰۲۳۰۵۶۰۷  

شماره پشتیبانی  ۰۹۱۰۲۳۰۵۳۰۸  

نسل جدید دستگاه خدمات ورزشی هوشمند

دستگاه به خود متکی یا دستگاه باشگاهی آفلاین Damavand Off

این دستگاه که برای استفاده در باشگاه ها و استخرهای کوچک طراحی شده، این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به کامپیوتر و نرم افزارمدیریت باشگاهی و فقط با استفاده از همین دستگاه، ورود و خروج، شهریه و حتی کمدهای مجموعه را کنترل نمائید.نحوه کار بدین صورت است که شما مراجعه کننده را در دستگاه ثبت نام نموده و تعداد جلسات و یا میزان شارژ وی را نیز مشخص می نمائید و  یک کارت عضویت برای او فعال می کنید.

البته این عملیات با استفاده از اثر انگشت نیز محیا می باشد.به همین سادگی حالا شما می توانید فقط با یک دستگاه باشگاه خود را کنترل نمائید. حتی این امکان نیز میسر است تا با همین دستگاه، شماره کمد نیز به مراجعه کننده اختصاص دهید.

دستگاه باشگاهی اثرانگشتی

امکانات دستگاه باشگاهی آفلاین :

  • ثبت نام مراجعه کننده در منوی دستگاه به آسانی
  • عدم نیاز به نرم افزارمدیریت باشگاهی
  • مشخص نمودن تعداد جلسات و یا تعداد روزهای مجاز برای استفاده از مجموعه
  • رویت شماره کارت، تاریخ اعتبار و یا میزان باقیمانده شارژ و تعداد جلسات باقی مانده بر روی صفحه نمایش دستگاه
  • استفاده از کارت یا اثر انگشت برای ثبت نام اعضا
  • امکان اختصاص کمد به مراجعه کننده و دستور به قفل کمدباشگاهی
  • اخذ گزارشات پایه ای از ثبت نام ها و دریافتی ها و تردد اعضا بر روی دستگاه
  • امکان اتصال به پرینتر حرارتی جهت صدور فیش
دستگاه باشگاهی کارتی

اتوماسیون باشگاهی

 

برای مدیریت یاشگاه های ورزشی یا راه اندازی یک باشگاه ورزشی هوشمند مانند بدن سازی،فوتبال ، کاراته و … نیاز به کنترل تردد و هزینه های دریافتی ، اطلاع رسانی قوی ،مراقبت از لوازم شخصی و … حس می شود اتوماسیون باشگاهی میتواند ضمن محاسبه و کنترل شهریه دریافتی دسترسی به سالن و ورزش های مختلف را مدیریت نماید  و همچنین بخش نگهداری لوازم شخصی ورزشکاران(کمد) ، بوفه و… را تحت کنترل دراورد.

سیستم قفل کمد باشگاهی

 در دنیای امروز با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، قفل های کلیددار معمولی کم کم از میان برداشته می شوند و جای خود را به قفل های الکترونیکی می سپارند.

مانند قفل کمدباشگاهی و قفل کمد استخری که به قفل استخری و یا قفل آفلاین معروفند و با دستبند کمد استخر و یا کارت نیز کار می کنند.

قفل کمدالکترونیکی متکی به خود (Offline):

در این طرح قفل های RFID بدون نیاز به سیم کشی و کامپیوتر و تنها با استفاده از باطری عمل می نمایند.

بر روی هر کمد، یک قفل به همراه کارتخوان بصورت مجزا نصب می گردد.

تمامی قفل ها توسط یک کارت Master قابل باز شدن می باشند.

همچنین برای هر کمد، یک دستبند ویژه تعریف می شود که فقط قابلیت باز کردن همان کمد را خواهد داشت. قفل ها در مدل های مختلف با ریدر از جنس استیل و یا پلاستیک فشرده  قابل عرضه می باشند.اعضاء مجموعه ها به دلیل عدم نیاز به حمل کلید جهت باز کردن قفل ها، از این سیستم رضایت بیشتری دارند.

قفل الکترونیکی مرتبط با کامپیوتر (Online):

در این طرح قفل های نصب شده بر روی هر کمد، از طریق سیم کشی به کامپیوتر متصل می گردد.

تمامی قفل ها توسط کارت خوان مرکزی  و اثر انگشتی و یا تشخیص چهره نصب شده در رختکن، قابل باز شدن می باشند.

همچنین، امکان باز شدن تمامی قفل ها، در مواقع اضطراری توسط کامپیوتر وجود دارد.

در این طرح، امکان رزرو کمد برای اعضاء ثابت، مربیان و… وجود داشته و مدیران قادر خواهند بود از آخرین وضعیت کمدها (سالم، خراب، رزرو و..) توسط گزارشات سیستم مطلع گردند.

این نوع قفل کمد باشگاهی قابلیت اجرا با کارت، مچ بند هوشمند(دستبند کمد استخر)، اثرانگشت، تشخیص چهره را دارد.

 

 

هوشمند سازی باشگاه‌ها چه مزایایی دارد؟

 

این اتوماسیون‌ها با فضای کاربری ساده امکان پرداخت آنلاین شهریه‌، امکان کنترل و مانیتورینگ آنلاین اعضا و گزارشگیری ریز تردد افراد را در اختیارتان می‌گذارد.

هم‌چنین امکان اتصال نرم افزار به انواع دستگاه‌های کنترل تردد و مدیریت امور حسابداری باشگاه از دیگر مزایای این اتوماسیون‌ها به شمار می‌رود.